9 Eylül 2014 Salı

marketçi hakan beni yedi tezgahta

Merhaba ben istanbul\'dan yazıyorum bu hikayeyi. Adım yalçın okuldan sınıf arkadaşım berfin ile başımdan geçen olayları size anlatacagım. 19 yaşında lise son sınıf ögrencisiyim neyse Berfin benim rüyalarımı süsleyen boyu biraz kısa ama kocaman götlü bir afet diyebilirim.Aynı zamandada en yakın arkadaşımdır kendisi.O gün erken çıkmıştık ve bana beni minübüse bindirirmisin demişti. Bende hemen tamam dedim zaten aynı minübüse binecektim. Neyse bindik ama minübüsleri bilirsiniz her zamanki gibi dopdoluydu yine.İlk onu bindirdim sonra arkasından ben bindim ve arkadan dayamaya başladım buna. Benimkisi kazık gibi olmuştu ve melisada bunun farkındaydı ama sesini çıkarmıyordu.Biraz daha dayadım buna boşalmaya çok az kalmıştı ki indik. Minübüsten eve gidecekti ben hemen atladım orda seni ben bırakırım eve diye kabul etti.Kafama koymuştum ama bugün berfini sikecektim. Evinin önüne gelince birşeyler ikram edermisin dedim , olur gel eve dedi. Ev boştu mutfaga gitti dolabı açtı. Bende o arada tam arkasından gittim belinden sarıldım tam ne yapıyorsun yalçın diyecekken dudaklarına yapıştım.1-2 dakikadan sonra kendiside karşılık vermeye başladı baya öpüştük. Artık dayanamıyordum kucakladım berfini koydum yatırdım masanın üzerine hem yalıyor hemde soyuyordum.. Bacaklarını ayırdım ve o güzel tatlı amcıgını yalamaya başladım , zevk suları geliyordu orgazm olmuştu resmen.Ben yalamayı bitirdim ve ben yarragımı çıkarıp agzına verdim nerdeyse dibine kadar sonuna kadar agzına sokacaktı öyle bir yalıyordu kii beni zevkten çıldırtıyordu.Yalama bitti ve kucagıma aldım berfini ve amcıgına dogru yerleştirdim sikimi.. Bir yandan gögüslerini elliyor diger yandanda odaya dogru ilerliyordum.. Odaya girdik ve yataga yatırdım berfini.. Hadi sıra sende ben uzanıcam sen üstüme oturacaksın dedim ve ben uzandım oda üstüme oturup hopladı.. Deli gibi zıplıyordu 5 dakika kadar zıpladı üstümde inleme sesleri beni çılgına çevirmişti. Bir anda çevirip altıma aldım bunu girdim amcıgına ve deli gibi sikiyordum gelmek üzereydim patlıyacaktım artık.. Buna haber vermedim ve 2 dakika kadar daha siktim amcıgına boşaldım.. Bu kadarlada yetinmedim o güzel götüne soktum git gel yaparak ıkımızde zevk alıyorduk.. Son anda beş dakika kadar yine agzına verdim ve öylece bitirdik.. Okadar sert ve hızlı sikmiştim ki hep yürüyemiyor hemde oturamıyordu. Haftada bir kaç kere yine sikiyorum berfini git gide fizigi güzelleşiyor.. Beyler bayanlar bu sex hikayesi sadece erotik hikayen sitesine aittir kendim bizzat buraya yazmak istedim. Devamı gelicek bizi takip edin , yakında resimlerimizide paylaşmayı düşünüyorum.. Yorumlarınızı beklerimm..

3 yorum:

  1. 05432828618 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY SEKSE SAC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GİZLİĞE ÖNEM VEREN KALIN VE BUYUKTEN HOŞLANAN 19 VE 70 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL BEKAR KAPALI BAYANLAR VE ARALARINA 3ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 05432828618

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  3. SLM KONYADAN SUVAT BEN YAŞ 45 YAŞIMA UYGUN OLGUN BAYANLAR SEX TE SINIR TANIMAM ÖN ARKA YALARIM ORGAZM GARANTİ 0506 190 88 48

    YanıtlaSil