9 Eylül 2014 Salı

at yarrağı çok yaglı ve çok büyük inainılmaz

Oldum olası hayvanlara ilgi duyar onları çok severim. Köyde Yetişmiş ve Çocuk yaşta daha 16 yaşında iken beni ailemin fakirliği yüzünden zengin dul 35 yaşındaki hamza beyle evlendirdiler. Hamza beyin 2 kız çocuğu vardı ben 16 yaşında iken biri 13 biri 11 yaşında iki kız şehirde bir evde evlendik ve beni seven bir koca ile yıllar geçti bana bildiğim sex de dahil her şeyi o öğretti desem doğru olur. Bu siteye hikayemi yazdım ve o kadar meil aldımki bende hayret ettim şimdi ayrı ayrı iki kişi ile tanıştım kocamın yarrağını aratmayacak şekilde sikişiyoruz. önceki hikayemde sizlere eşekle olan sex hikayemi anlatmıştım ve davamınıda anlatacağımın sözünüde vermiştim o zözü yerine getirmek için yazıyorum hikayemin sonunda annemin kolunda eve gittim günlerce kendime gelmeye çalıştım eşeğin muhteşem yarrağı beni doyurduğu gibi amcığımın içini dışına katmış bir kaç hafta kendime gelememiştim annem bana nasihatlar veriyor kızım sen kudurdunmu eşeğin yarrağı girermi senin güzel amına kendine yazık etme sen aptalmısın gibi bana kızıyordu ama benim bir kulağımdan giriyor birinden çıkıyor tekrar o muhteşem yarrağı yiyeceğim günü bekliyordum

3 yorum:

  1. 05432828618 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY SEKSE SAC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GİZLİĞE ÖNEM VEREN KALIN VE BUYUKTEN HOŞLANAN 19 VE 70 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL BEKAR KAPALI BAYANLAR VE ARALARINA 3ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 05432828618

    YanıtlaSil
  2. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANIL HOŞ Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSİ MUTLUGU ZEVKİN ÖZLEMINI CEKENLER EŞİNDEN GİZLİ KACAMAK YAPAMYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR DAKKİKALARCA SEVİŞMEYİ İSTEYEN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 80 YAŞ ARASI DUL EVLİ OLGUN TONBUL TÜRBANLİ ŞİŞMAN BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM SEKSİN GÜZELİKLERİNİ BERABER YASAYALIM 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  3. SLM KONYADAN SUVAT BEN YAŞ 45 YAŞIMA UYGUN OLGUN BAYANLAR SEX TE SINIR TANIMAM ÖN ARKA YALARIM ORGAZM GARANTİ 0506 190 88 48

    YanıtlaSil