10 Eylül 2014 Çarşamba

Lisedeki hocamınki çook büyüktü

Merhaba, beyler ve bayanlar. Size lisede başımdan geçen bir olayı anlatmak istiyordum. Lisede çok haylazdım ve sürekli karıya kıza sarkan bir erkektim. 3 sene önce lise sondayken öğretmenimi nasıl siktiğimi size anlatmak istiyorum. O zamanlar sürekli bir web cam sitesinde takılıp yabancı kızları soymaya çalışıyordum. Bir gece yine annem babam uyuduktan bu siteye girdim ve karı kız avına çıktım. Sitede gezerken türk biriyle tanıştım ama ikimizinde yüzü gözükmüyordu ve ben de maske takıyordum. İlk olarak ingilizce konuştuk ardından türk olduğunu söyleyince türkçe konuşmaya başladık ve yüzünü göstermesini istedim. Gözlerime inanamadım karşımdaki ingilizce öğretmenimdi. Ses etmedim çaktırmadım ve konuşmaya devam ettim. Ardından vücudunun çok güzel olduğunu falan söyledim ve iyice azdırdım onu iltifatlarımla. Ve muhabbet gittikçe koyulaştı ve ben de ona göğüslerini göstermesini istedim. Göğüslerine baktığım azmıştım ve ardından internette seks yaptık. O amını parmakladı mastürbasyon yaptı ben de 31 çektim ve öyle boşaldım. Ama bunları yaparken bir yandan da fotoğraf çektim. Fotoğraflarını alıp bilgisayarıma ve flash belleğime kaydettim. Ardından okula gittik ve ilk ingilizce dersimizde hocaya bakışlarım değişmişti. Ardından ders bitiminde hocanın yanına gittim ve derslerden falan konuşmaya başladık. Tenefüsün bitmesine az kalmıştı o yüzden hemen söylemeliydim. Hocam ben sizi geçen gün sizin bir yerde gördüm dedim nerede gördün bakalım dedi. Ben de aslında biraz karışık dedim ve söyle hadi dedi ben de sitenin adını söyledim. Şok oldu ne diyorsun sen ne saçmalıyorsun dedi ve bana kızmaya başladı ben de sakin olun kimseye bir şey söylemeyeceğim dedim. O yine saçmalamaya devam ediyordu ben de zil çaldı gitmem lazım diyerek kaçtım gittim. Ardından ders çıkışı yanıma geldi ve konuşalım çıkışta dedi. Ben de olur hocam dedim ve okul çıkış zili çaldığında yanına gittim. Bana gel bir yerlere gidelim dedi ve arabaya bindik. Ben direk elimi atıp çoraplı bacaklarını ellemeye başladım. Ne yapıyorsun falan dedi ben de hocam dün gayet iyiydiniz bence sizden istiyorsunuz dedim. O da istiyor muyum bakalım dedi ve arabayı sürmeye başladı. Ardından tenha bir yere çekti ve konuşmaya başladık o arada ben daha fazla dayanamayıp dudaklarına yapıştım ve bacaklarını elliyordum. O da bana karşılık veriyordu ve bu işi evde halledelim dedi eve sürdü arabayı. Arabadan indik ve hızlı adımlarla evine girdik. Evine girer girmez öpüşmeye başladık. Ardından ayakkabılarımızı çıkarıp direk yatak odasına gittik. Güzel ve ateşli bir öpüşmeden sonra direk soyunmaya başladık. İkimizde çırılçıplak kaldık ve yatağa girip öpüşmeye ve elleşmeye devam ettik. Ardından sikimi çok az da olsa yaladı ve direk içine aldı. Kucağımda hocamı sikmeye başladım. Yarağınla doyur beni diyerek inliyordu ve çok geçmeden boşalmıştı. Ben ise dün gece çok fazla asıldığım için erken boşalmayacaktım ve sikmeye devam ettim. Ardından hocamı domalttım ve arkasına geçip amına köklemeye başladım çok geçmeden boşalacaktım ve bende göt deliğine boşaldım. Ardından hocam götünden sikmemi istedi ve daha önceden de defalarca götünden sikildiği için rahatça girip sikmiştim. Hocamı o gün defalarca siktim ve ardından günlerce sikiştik. O günden sonra ingilizceden hep 5 aldım ve hocamı defalarca siktim.

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil