9 Eylül 2014 Salı

CAMA KARŞI DOMALTTIM SİKTİM

ben ayhan bandırmadan nette bir konuşma esnasında oldu herşey kapalı ve duldu bayan kadın bana çok yakın yerdeydi aletimi skype görtükten sonra benim ateşimi al dedi evine davett etti ama gittiğmde kapalı kadın gitmiş çok sexsi bir bayan gelmişti yanıma oturdu göğüsleri belli eden bir şey giymişti yanıma oturdu göğüslerini çıkatıp emmeye başaldım oda aletimi okşuyordu pantolun üstünden kemerimi çözdü sik beni diyordu üstündekini çıkardım altına geldiğimde kilot yoktu tanga vardı kırmız en sevdiğim renkti tangasını kenara çekerek amını yalamaya başladım tangasını dişlerim yavaşça çıkarttım bacaklarını havaya diktim kalçası çok güzeldi kalçasını amını yalamaya başladım uzun süre yaladım pantolunmu çıkartıp göğüslerinin arasına sokup 31 çektirdim daha sonrra yanına yattım üstüme çıktı aletimi ağzına alıp deli gibi yalmaya başladı taşaklarıma kadar emdi daha sonra götüm kaşınıyor diyerek kucağıma aletimi göt deliğine sokmak istedi girmedi krem sürdü yavşça oturmaya başladı daha sonra hepsini içine aldı ve zıplamaya başladı deli gibi zıplıyordu göğüsleri yerinde durmuyordu içime boşal diyordu daha sonra kucağımdan indirip domalttım götünü yaladım önce hızlıca içine girdim yavş yavaş diyordu kökledim sonuna kadar bir yandanda götünü tokatlıyordum kızarmıştı götü boşalana kadar gidip geldim uzun süre sonra içine patladım aletimi çıkartıp agzına verdim dölleri temizledi biraz dinlendikten sonra cama karşı domalttım amına girdim amına boşaldım o gece evin heryerinde siktim onu sizde isterseniz

3 yorum:

  1. 05432828618 SLM BN İST MALTEPEDEN KORAY SEKSE SAC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GİZLİĞE ÖNEM VEREN KALIN VE BUYUKTEN HOŞLANAN 19 VE 70 YAŞ ARASI EVLİ DUL OLGUN TONBUL BEKAR KAPALI BAYANLAR VE ARALARINA 3ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM 05432828618

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  3. SLM KONYADAN SUVAT BEN YAŞ 45 YAŞIMA UYGUN OLGUN BAYANLAR SEX TE SINIR TANIMAM ÖN ARKA YALARIM ORGAZM GARANTİ 0506 190 88 48

    YanıtlaSil