1 Şubat 2013 Cuma

Melda ablamı arabada siktim

Merhabalar,size anlatacağım anım 3 sene önce başımdan geçti.Bizim buraların düğün dönemleri başlamıştı ve herkes evleniyordu bizde bir düğüne gidecektik ama düğün başka bir semtte olduğundan arabayla gidecektik bizimkinlerle.Melda bu arada 21 yaşında,1,75 boylarında,siyah saçlı gayet hoş bir kız.Bizim mahallede ki Rıfat abinin minübüsü vardı arkası genişti ve 7-8 koltuk vardı.Tüm yaşlı teyzeler oturduktan sonra ikimiz kaldık ayakta ve Melda "Ben oturayım sende kucağıma otur" dedi.Diğer teyzelerin hepsinin elinde birşeyler olduğundan "Beni kaldırabilir misin sen ?" dedim gülerek ve Rabia teyze "Gökhan sen otur Melda'da bacağına otursun" diyince mecbur olarak kabul ettik. Ben oturdum ve Melda'da benim bacağıma oturdu ama kalçasının bir tarafı sikime temas ediyordu.Kendimi zor tuttum ama artık dayanamadım ve sikim kalkmaya başladı kalçasına eminim değiyordu.Küçük birşey de değildi sonuna kadar hissettiğini biliyordum.Bu arada teyzelerin hepsi kendinden geçmiş bir vaziyette konuşuyorlardı bende bu arada belinden tutuyordum Melda'yı ve araba aniden fren yapınca Melda'da öne doğru gitti biraz ve tekrar oturunca bacağımı tutturamadı ve sikimin tam üzerine oturdu. Melda bir an durdu kaldı ama ardından kendini düzeltmeyerek sikimin üstünde yola devam etmeye başladı ve kendinide bastırıyor arada fren yapınca da ileri geri yapıyordu.Altında eşoftman vardı düğün yerinde giyecekti kıyafetlerini ve eşoftman olduğundan tamamen amını hissediyordum bu arada bir elimi bacağına atarak kulağına eğildim ve "Beni müthiş azdırıyorsun" diyince bana "Sen birde bana sor" dedi.Biz en arkada ki açılır kapanır koltuktaydık ve birkaç adım önümüde koltuk vardı o yüzden kimse fark etmiyordu bizi ve bende elimi amına atarak okşamaya başladım eşoftmanın üstünden. O da inliyordu kısık kısık ama sesten duyulmuyordu ve bende bu arada eşoftmanının içine attım ve külotunu da aşarak amına ulaştım ve okşamaya başladım amı vıcık vıcıktı resmen.Biraz sonra orgazm olduğunu hissettim titremişti ve ardından benim biraz daha önüme geldi ve ben sikimi çıkartıp eline verdim eli arkada sikimle oynuyordu ve ben boşalmadan durmasını söyledim çünkü temizleyemezdik de ve biri anlarsa rezil olurduk.Bu arada düğün yerine varmaya yaklaştık ben kıyafetimi giymiştim zaten bir sigara yaktım ve düğün saatine kadar oralarda dolaştım ama aklım hep araba da yaşanan olaylardaydı.Melda'yı gördüğümde aklım gitmişti altında siyah bir dar etek üstünde ise kırmızı bir elbise vardı.Makyajı da çok abartılı değildi hafif ve güzel bir makyajı vardı.Düğünde 1-2 saat takılmıştık ve benim arkamdan geldi ve kulağıma eğilerek "10 dakika sonra arabaya gel" dedi ve düğün salonundan çıktı bende 10 dakika sonra arkasından çıktım.Araba sessiz sakin bir yere park edilmişti yani etraftan bizi görebilecekleri bir pencere falan yoktu kenarlarda.Ben arabanın yanına girdim ve arka kapı açıktı kapıyı açınca Melda'yı arka 3'lü koltukta otururken gördüm. Beni yanına çağırdı ve "Arabada o kadar azdırdın hadi göster marifetini" dedi ve ben hemen bacaklarını okşamaya başladım.Biraz yana kaydı ve bende yanına oturduktan sonra bacaklarını okşarken bir yandan da öpüyordum.Eteği tam amını kapatacak kadar büyüklükteydi ve bacakları tamamen karşımdaydı.Bacaklarını okşarken bir yandan da dudaklarını öpmeye devam ettim bu arada yavaştan inliyordu.Ben ardından elini tutarak sikimin üstüne koydum ve okşatmaya başladım.Öpüşmemizi bıraktım ve üstünde ki kırmızı elbiseyi çıkartıp arkaya attım ve südyen yoktu altında. Direkt göğüslerine yapıştım ve yalamaya başladım.Bir eli benim sikimde bir elide boşta ki göğsündeydi ve benim göğsünü yalayışımı izliyordu.Ben göğüslerini yaladıktan sonra Melda'yı yatırdım ve eteğini çıkarttım.Ben koltuktan kalktım ve külotunu da çıkarttıktan sonra amına yumuldum.Karanlıkta pek göremiyordum birşey ama amının sulandığını hissedebiliyordum.Amını yaladıkça o da daha fazla inlemeye başladı.Amını 10 dakika kadar yaladıktan sonra sikimi çıkarttım ve ben koltuğa oturdum ve o da sikimi ağzına alarak yalamaya başladı. Sikimi çok güzel yalıyordu ben iyice koltuğa kurulmuştum ve anın tadını çıkartıyordum.Sikime iyice kafasını bastırıyordu ama hepsini alamıyordu ve alabildiğince kadarını alıyor birkaç saniye bekletip çıkartıyordu.Birkaç kez böyle yaptıktan sonra artık sikimi düzgün olarak hızlı hızlı alabildiği yere kadar art arda yalıyordu.Sikimi biraz yalattırdıktan sonra bıraktım ve yüzü bana dönük olacak şekilde üstüme altım ve sikime oturtturduktan sonra bir hamleyle hepsi ok gibi girmişti içine. Bir çığlık attı ve bir süre bekledikten sonra bende kalçalarından tutarak hızlı hızlı bastırıyordum sikime daha amı alışmamıştı çok dardı ama bende acayip zevk alıyordum o acı içinde çığlıklar atıyordu ama bu arada pencereden dışarıya bakarken karşıdan bir çocuğun bizi izleyip 31 çektiğini gördüm ay ışığından sadece 31 çektiğini görebildim ama yüzü pek seçilmiyordu.Ben bu arada onu daha azdırmak için sertçe sokup çıkartmaya başladım.Ardından kaldırdım ve Melda'yı yatırıp bacaklarını iyice kendine doğru çektim ve üstüne yatarak amına sokmaya başladım.10 dakika kadar öyle siktim ve bu arada orgazm olmuştu Melda ve bende içinden çıkıp ağzına ve göğüslerine boşaldım.Yanında getirdiği mendille temizlendikten sonra beraberce oradan çıktık hemen gidip makyajını tazeledi. Düğün dönüşü arabada herkes uyuduğu için bana oral seks yaparak ta bir kez boşalttı tabii kimseye gözükmeden.Artık her fırsatta sikişiyoruz.

3 yorum:

  1. müzik eşliğinde ağır tempoda önce 15dk sevişip daha sonra ağır ağır sürtünerek erkekliğimi içinde hissetmek isteyen bayan var mı?kamerada zevkin doruğuna çıkıp delirmek kudurmak zevk sularımı akıtmak istiyorum.o zaman ekleyin adresimi sertsex_31@hotmail.com (kamera yoksa boşuna eklemeyin) zevk var tatmin var tutku seks var gizlilik prensibimdir evli dul bekar bayanlar isteyeni kendi yatak odasında isteyeni cep telefonunda boşaltırım.ya da cep telefonunda güzel dakikalar yaşatırım 0544 463 19 41 ara sex nedir gör.yapışan rahatsız eden birisi asla değilim.çünkü zorla kimseyle sex yapılmaz.yaşım 28 üniversite mezunuyum.gizlilik çok önemli bana göre.asla pişman olmazsınız.kamera olmayan eklemesin adresimi.SES TONU GÜZEL OLMALI.ÇITIRLARI BEKLİYORUM.ÖZELİM AÇIK.

    YanıtlaSil
  2. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI HOŞ Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSIN ZEVKIN MUTLUGUN DOYASIYA YASAMAYI İSTEYEN EŞİNDEN GİZLI KACAMAK VE FANTAZİ YASAMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR SAATLERCE SEVİŞMEYI ISTYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 80 YAŞ ARASİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLİ EVLİ BEKAR BAYANLAR VE SEKS YASANTISINA HEYECAN VE RENK KATMAYI ARZLYN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM LÜTFEN CİDİ OLANLAR ARASI 0O543 282 86 18

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil