1 Şubat 2013 Cuma

Komşu Kızıyla !

Merhabalar,bu anlatacağım hikaye ben 26 yaşındayken başımdan geçti ve gayet de güzel bir anı olarak kaldı benimle onu sizinle paylaşmak istiyorum.Bahar aylarına gelmiştik ama hala yağmur yağıyordu yaz yağmuruna çevirmişti az yağıyor ama çok yağıyordu.Bir Mayıs akşamı yine yağmur bastırdı ama nasıl bir yağmur 10 metre ileriyi zor görürsün o kadar sert yağıyor ve bir yandan şimşekler çakmaya başladı gerçekten ürkütücü bir ambians vardı.Karşı komşumuzun kızı evde tekti ailesi bir yere gitmişti ve 2 gün göz kulak olmamı istedi ve bende gidip bakayım dedim elektriklerin kesilme ihtimali olduğundan kontrol edeyim diyerek elime bir mum aldım ve kapısına gittim.Bende anahtarı vardı bırakmışlardı bana bir tane ve ben onunla kapıyı açarak içeriye girdim. Yatak odasında yatıyordu yorganı kafasına kadar çekmişti yanına gidince yorganı açtı ve korktuğunu söyledi bende korkmamasını söyleyerek elimde ki mumu yanımızda ki çekmecenin üstüne bırakarak yanına yattım.Kafasını göğsüme koydum ve o yatarken bende saçlarını okşuyordum bu arada üstünde bol askılı bir kıyafet vardı eğlince göğüslerinin biraz ucunu gördüm.Bu arada sert bir şimşek çakınca iyice bana doğru sarıldı ve bacağı sikime değmeye başladı bende ona sarılırken elim kalçalarına değiyordu.Yaklaşık yarım saat sonra hava düzeldi yağmur durdu falan ve bende "Hadi hava sakinleşti çık bakalım" dedim.Yorganı üstümüzden attı ve benim sikim direkt karşısında kaldı. Gülerek bana baktıktan sonra şortumun üzerine elini atarak okşamaya başladı ve "Sende fırsatı bilerek beni az ellemedin" dedikten sonra dudaklarıma yumuldu bende ona karşılık vermeye başladım.Bu arada Naz,21 yaşında bir Üniversite öğrencisi,buğday tenli,1,80'e yakın gayet uzun boylu,sarışın,göğüsleri normal boyutlarda ve yuvarlak kalçaları ise dolgun ve çıkıktır gayet hoşuma giderdi her zaman ve bende dudaklarını öpmeye başladım.Ardından benim şortumu sıyırdı altımda boxer yoktu ve sikim direkt dışarıya çıktı benim sikimi hemen öpmeye ve yalamaya başladı ama nasıl yalıyor sanki orospuya yarrak vermemişsin gibi önünden kaçıracakmışım gibi yalıyordu. Bende yaslandığım yerden onun yalamasını izliyordum.En sonunda sikimi yalamayı bıraktı başı resmen patlayacak gibi şişmiş ve kızarmıştı ardından 31 çektirmeye başladı bana ve bu arada taşaklarımı yalamaya başladı benim zevkimde 2'ye katlanmıştı.En sonunda bende başından tutarak sikime bastırdım tekrardan ama yalamıyor sadece başına dil darbeleri atıyordu.En sonunda ben onu iyice bastırınca yalamak zorunda kaldı ve sertçe sakso çektiriyordum.Biraz daha yalattıktan sonra bıraktırdım ve üstünde ki bol askılıyı çıkarttıktan sonra südyenini de çıkarttım ve göğüslerine yumuldum. Hayalimde ki göğüsler bu sefer hayalden çıkmış ve gerçekliğiyle karşımdaydı sertçe göğüslerini emmeye başladım ve bu arada altında mini pijama altlarından vardı sadece amını ve kalçalarını kapatıyor bacakları dışarıda kalıyordu ve bende oradan bacaklarını okşamaya devam ediyordum.Göğüslerini yalamayı bıraktıktan sonra yatağa yatarak pijamasının altını çıkarttım ve külotunuda çıkartarak kenara fırlattım ve amını yalamaya başladım. Amını yaladıkça o da zevke geliyor ve kendini bana daha fazla bastırıyordu ama bende onu aynı şekilde azdırmayı planlıyordum ve daha yavaş yalıyordum o da "Hızlı yalasana hayvan" tarzı kelimelerle beni tahrik etmeye çalışıyordu ama ben dolduruşuna gelmiyordum ve ardından dilimle klitorisiyle oynamaya başladım ve o da artık çığlıklar atmaya başladı.Ardından sikimi elime alarak amına dayadım ve fırça çekmeye başladım ama sokmuyordum içine o ise artık resmen böğürüyordu zevkten ama ben onu iyice kudurtacaktım ve 5 dakika kadar fırça çektikten sonra bi hamlede amına girdim. Derin bir "Ohh" çekti ve bende rahatlamıştım içinde biraz bekledikten sonra iki bacağını da kenarlara ayırdıktan sonra tutarak sertçe sikmeye başladım.Taşaklarım arada göt deliğine çarpıyordu.Çok güzel bir ritim tutturmuştuk beraber ve ben bacaklarını bırakarak arada göğüslerini sıkıyordum arada ise klitorisiyle oynuyordum.O ise sadece inliyordu ben artık daha da hızlanmıştım ve öyle bir süre siktikten sonra belinden tutarak kaldırdım ve yatağa yattıktan sonra kucağımdayken yine zıplamaya başladı artık ben kendimi zorlamıyordum zaten o kendini bana çarptırıyordu.En sonunda boşalacağım zaman içinden çıktım ve ağzına boşaldım.Tüm döllerimi yalayıp yuttu ve sikimi yalarken öyle bir bakışı vardı ki insanın içini titretiyordu.Ardından beraberce banyoya gittik ve yıkandıktan sonra ben evime gittim.Sonra ki günlerde her zaman sikiştik ailesi gelene kadar hala arada gelerek boş vakitlerimizde sikişiyoruz.

2 yorum:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI HOŞ Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSIN ZEVKIN MUTLUGUN DOYASIYA YASAMAYI İSTEYEN EŞİNDEN GİZLI KACAMAK VE FANTAZİ YASAMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR SAATLERCE SEVİŞMEYI ISTYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 80 YAŞ ARASİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLİ EVLİ BEKAR BAYANLAR VE SEKS YASANTISINA HEYECAN VE RENK KATMAYI ARZLYN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM LÜTFEN CİDİ OLANLAR ARASI 0O543 282 86 18

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil