1 Şubat 2013 Cuma

Kuzenim Cansuya Motor Dersi !!

Merhabalar,Kuzenim Cansuyla aramda geçen bir olayı anlatacağım size.Kuzenim Cansudan bahsetmek istiyorum öncelikle Cansu 1,75 boylarında,buğday tenli,45 kilo,göğüsleri gayet büyük ve dik kalçaları da göğüslerinden aşağı kalır değildi büyük ve çıkıktı yani bir erkeğin arıyacağı tüm özellikler Cansuda vardı bende onunla aramı sıkı tutardım zaten kuzenim olduğundan dolayı her zaman görüşürdük ve kafa dengi olduğumuzdan sürekli sohbetlerimiz keyifli geçerdi bende esprili biri olduğumdan onu güldürdüm sürekli.Yaz dönemlerinde Cansu motor sürmek istediğini söyledi hatta ehliyet bile alacaktı seneye bende kabul ettim ve bizim arkadaşın motorunu bir günlük ödünç aldım. Motora atladık ve bizim semtten çıkınca biraz ilerde büyük ve boş bir arsa var etrafında kimse yok ve o yüzden rahatça orada motor sürmeyi öğretebilirdim.Öncelikle gazı falan gösterdikten sonra onu arkama aldım ve yavaş hareketlerle ona gösteriyordum nasıl süreceğini ve ardından ben indim o bindi en öne ve ben binmedim arkasına.Bu arada altında da mini kotlardan vardı ve kalçalarının en alt hatları belli oluyordu.Ben yerden bakarken "Binmeyecek misin ?" dedi ve bunu beklemiyordum hemen arkasına atladım ve beline sarıldım.Cansu sürmeye başladı ama biraz hızlanınca heyecanlanıyor ve aniden fren yapıyordu bende onun götüne doğru yüklenmek zorunda kalıyordum.Bir süre sonra artık sikim tamamen kalçalarının arasına girmeye başladı ve bende fermuarımı açarak sikimi dışarıya çıkarttım.Motoru bir anda durdurarak aşağıya indi Cansu. Ben daha fermuarımı kapatamadan Cansu sikimi açıkta görmüştü ve "Ooo beklediğimden büyük" dedi ve ben de motordan indim benim direkt önümde çömelerek sikimi ağzına aldı.Bu arada yol kenarından 100 metre kadar yan taraftaydık ve çok araba geçmiyordu etrafta da ev olmadığından rahattık.Cansu sikimi öyle bir yalıyordu ki acayip zevk alıyordum resmen köküne kadar alıyor ve iyice ilerleterek hiç ağzından çıkartmadan yalamaya devam ediyordu.Sikimi 20 dakika kadar yalattırdıktan sonra Cansu'yu ayağa kaldırdım ve saçlarından çekerek kafasını kaldırdıktan sonra dudaklarına yapıştım. Cansuyu biraz öyle öptükten sonra üstünde ki turuncu T Shirt'i çıkarttım ve südyen yoktu altında kocaman göğüsleri vardı ve göğüslerini ağzıma aldım.Önce bir göğsünü yalamaya başladım ve bir süre sonra diğer göğsüne geçtim boşta ki göğsünüde yoğuruyordum.En sonunda Cansu'yu motora doğru domalttım ve kalçasına bir tokat attıktan sonra mini kotunu dizine kadar indirdim ve altında bir tanga vardı tangayı da indirdim.Amı sırılsıklam olmuştu ve amını dillemeye başladım. Cansu iyice çığlıklar atmaya başlıyordu amını yaladıkça ve bana "Daha hızlı hadi" diyordu ama ben bilerek ağır dil darbeleri atıyordum ve en sonunda tahrik edici sözlerine dayanamıyarak amını öyle bir hızlı yalamaya başladım ki şap şup sesler geliyordu ve Cansu'da iyice kopmuştu çığlıkları duyuluyordu sadece arsada ve bende göt deliğini parmaklamaya başladım ardından Cansunun amına girmeye başladım.Bu arada motorun alt tarafında bir tornavida olduğunu gördüm.Yeni bir tornavidaydı ve pis değildi onu alarak arka sapını Cansunun göt deliğine dayıyarak sokmaya başladım ve sokmamla beraber Cansu iyice bağırmaya başladı.Ritim tutturmuş sikiyordum ve tornavidanın sapını sonuna kadar götüne soktum ama ben rahat giremiyordum ve ardından çıkartınca göt deliği biraz açılmıştı ve kapanmadan hemen göt deliğine soktum ve bastırdım. Göt deliği daracıktı zevkim ikiye katlandı ve sertçe sikerken bir yandan da kalçalarını tokatlayarak sıkıyordum ve Cansuya "Bebeğim,orospum,aşkım" diyordum ve sertçe sikiyordum.Boşta ki elimi saçlarına doladım ve tekrardan çekmeye başladım ve uzunca bir süre siktikten sonra göt deliğine bastırarak boşaldım ve o da orgazm olmuştu ben tekrardan sikimi ağzına verdim ve kaldırınca yine amına girmeye başladım.Amını pek sikememiştim amından da müthiş bir zevk alıyordum ve 20 dakika kadar da amını hızlı ve sertçe siktikten sonra önümde çömelterek yüzüne ve göğüslerine boşaldım.Hemen temizlendik ve tekrardan semtimize geldik ve ben onu evine bıraktıktan sonra motoru da arkadaşıma teslim ettim.Artık her fırsatta motor dersine çıkıyoruz diğer derslerimizide sonra size anlatacağım.

2 yorum:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI HOŞ Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSIN ZEVKIN MUTLUGUN DOYASIYA YASAMAYI İSTEYEN EŞİNDEN GİZLI KACAMAK VE FANTAZİ YASAMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR SAATLERCE SEVİŞMEYI ISTYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 80 YAŞ ARASİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLİ EVLİ BEKAR BAYANLAR VE SEKS YASANTISINA HEYECAN VE RENK KATMAYI ARZLYN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM LÜTFEN CİDİ OLANLAR ARASI 0O543 282 86 18

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil