1 Şubat 2013 Cuma

Kız arkadaşımı otelde götten siktim

Merhabalar,anlatacağım olay başımdan Edirnede ve 3 sene önce geçti.Ben ve amcamın ailesi beraberce Edirneye gidecektik.Bende dolaşmak istiyordum orayı ve bana da teklif ettiler bende seve seve kabul ettim.İstanbul'a gidecektik ardından da.Benimle birlikte Gizem'de geliyordu.Gizem'de kuzenimdi benim 19 yaşında,1,77 boyunda,40 kilo,esmer,ince belli ama beline göre büyük ve dolgun kalçalı ve büyük göğüslü gayet hoş bir kız.Ben bunu uzun süredir istiyordum ama açılamıyordum bir türlü.Beraberce gittik ve amcam ve yengem 1 oda bize de 1 oda tuttular bana güveniyorlardı ters birşey yapmayacağımı biliyorlardı. O gün bol bol dolaştık gezdik,birkaç yere uğradık ve birşeyler aldıktan sonra otele geri döndük.Ben hemen yatağıma yatarak laptopumu açarak internete girdim ve bu arada Gizem'de yeni aldıklarını denemek için banyoya girdi ve yanıma geldi ardından "Nasıl olmuş ?" dedi ve bende baktım harika gözüküyordu.Bacakları resmen dışarıdaydı ve göğüslerinin de çoğu bölümü gözüküyordu.Ardından bir daha giyindi ve bu sefer altında dar bir mini kot üstünde de bol bir T Shirt vardı.Ben kalçasını görmek istiyordum tabii ki ve "Bi dön bakayım" dedim ve dönünce "Bir dakika bu pantolonun burasında ne var" diyerek arkasını döndürdüm ve kalçalarını elliyordum bu arada.Yumuşacıktı kalçaları.Bende baktıktan sonra "Haa birşeyi yokmuş" dedim ama o korkuyla zaten ellediğimi anlamadı bile. Ardından yemek yedik ve biraz daha dolaştıktan sonra Gizem çok yorulduğunu söylüyordu bana tutunarak geldi odaya kadar ve banyoya girip üstünü değiştirdikten sonra yattı.Bende bir banyoya girdim.Banyodan çıkınca Gizem'in daha ışığı bile kapatamadığını gördüm ve üstünde kırmızı bir gecelik vardı.Bacaklarını toplayınca ve düzgün yatmayınca kalçalarının altlarına kadar gözüktü ben zaten hastaydım onun o büyük kalçalarına ve yanına gittim.Altımda ki şortu çıkarttım ve boxerımı da indirdikten sonra sikimi elime alarak okşamaya başladım ve bu arada geceliğini beline kadar topladım.Altında külot vardı ve yüz üstü yatırıp bacaklarının üstüne çıktım ve sikimi kalçalarına sürdüm ardından külotunu da çıkarttım ve kenara attım. Kalçalarını biraz kaldırdım ve göt deliğiyle amı ortaya çıktı kabak gibi.Amı daha belirgindi göt deliği çok sıkı duruyordu.Göt deliğini yalamaya başladım yalarken arada bir dilimle baskı yapıyordum.Ardından amına dil atmaya başladım.Amını yavaşça yalıyordum o da arada bir inliyordu.Bir süre sonra kalktım ve yüz üstü çevirerek geceliğinin askılarını çıkarttım ve göğüslerini yalamaya başladım ve bir yandanda okşuyordum.Ardından tekrar yüz üstü çevirdim ve külotunu giydirdikten sonra kalçalarına sürte sürte kalçalarının üstüne boşaldım ve kalçalarını temizledikten sonra yerime gidip yattım. Onun haberi yoktu ama ben işimi bitirmiştim.

1 yorum:

  1. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI HOŞ Bİ SEKS YASAMAYI ARZLYN GERCEK SEKSIN ZEVKIN MUTLUGUN DOYASIYA YASAMAYI İSTEYEN EŞİNDEN GİZLI KACAMAK VE FANTAZİ YASAMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR SAATLERCE SEVİŞMEYI ISTYN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 19 VE 80 YAŞ ARASİ DUL OLGUN TONBUL ŞİŞMAN TÜRBANLİ EVLİ BEKAR BAYANLAR VE SEKS YASANTISINA HEYECAN VE RENK KATMAYI ARZLYN EVLİCİFTLER ARAYIN TNSLM LÜTFEN CİDİ OLANLAR ARASI 0O543 282 86 18

    YanıtlaSil