16 Mayıs 2014 Cuma

annemle 3 yıl boyunca sevıstım

Ben yatağıma girdim ama annemin cezası bitmemişti. Daha bu başlangıçtı. Anneme her istediğimi yaptıracaktım. Ertesi gün babam işe gittikten sonra kalktım kahvaltımı yaptım. Annem "hadi derse" dedi. Odama gidip üç saat çalıştım. Daha sonra banyoya gidip bir duş aldım. Genelde duş alıp temizlendiğimde cinsellikZevce. com da kaç tane arzu varsa hemen tıkla ve gör.', CAPTION, 'Hemen Ara-Bul');" onmouseout="ret urn nd();"> arzularım uyanıyor ve boşalma ihtiyacı hissediyorum. Havluma sarınıp odama gittim. Annem çamaşırları toplamış ve odama gelmişti. Annem giysileri dolaba yerleştirirken ben çaktırmadan bilgisayarıma bağlı küçük kamerayı ayarladım ve kayda başladım. "anne ben hazırım bana mastürbasyon yapar mısın" dedim. Annem şaşırmış "ama oğlum işim var" dedi. Ben de "anne rahat çalışmam için kafamı seksten arındırmam lazım" dedim. Annem çalışmamı istediği için kabul etmek zorunda kaldı. Ben hemen penisimi ortaya çıkarıp annemi yatağa oturttum. Annem yine eline aldı benim aleti. Sikim büyüdükten sonra anneme iyice yaklaştım. Annem sıvazlarken ben annemin kafasını iki elimle tutup sikimi ağzına değdirdim. Annem irkilerek "oğlum ne yapıyosun" dedi. Ben de "anne hayatımda hiç cinsellik yaşamadım. Bana oral seks yapar mısın" dedim. Annem şaşırarak "delirdin mi oğlum sen neler söylüyorsun" dedi. Ben de "evet delirdim anne" dedim. "herkes dışarıda sevişirken ben burada test çözüyorum" dedim. "ama oğlum ben nasıl yaparım bunu" dedi. "iyi o zaman" dedim ve kıyafetlerimi hazırlamaya başladım. "ben de dışarı gidip fahişelerle tatmin ederim kendimi" dedim. Annem "dur oğlum hiç bir yere gidemezsin senin çalışman lazım" dedi. "bunu beni hasta etmeden önce düşünecektin" dedim. "senin yüzünden kendi kendime ereksiyon olamıyorum erkekliğimi kaybettim, babama söylersem, neler olacağını düşünebiliyor musun" dedim. Annem "oğlum beni affet ne olur babana bahsetme" dedi. "seni affetmem için benim rahat ders çalışmamı sağlamalısın" dedim. Annem "tamam oğlum sen yeter ki çalış ne istersen yaparım" dedi. Anneme doğru yaklaşarak omuzlarından tuttum. "o zaman dizinin üstüne çök ve hatanı düzelt" dedim. Annem şaşkınlık ve korku içinde "peki oğlum" dedi. önümde diz çökerek oturdu ve beklemeye başladı. Anneme "niye bekliyorsun haydi başla" dedim. Sikimi eline alarak mastürbasyona başladı. penisim yavaş yavaş büyüdü. Bu arada kameram da kayda devam ediyordu. Annem penisimi hızlıca sıvazlamaya başladı. Herhalde ağzına almadan beni boşaltmaya çalışıyordu. Ben hemen annemin kafasını tutarak sikime doğru yaklaştırdım ve penisimin başını dudaklarına dayadım. "hadi anne aç ağzını" dedim. Annem önce açmak istemedi. Ben penisimin başıyla dudaklarını açmaya başladım. Annem istemeyerek de olsa ağzını araladı. Hemen o aralıktan sikimi dudaklarından içeriye kaydırdım. Annemin ağzının içindeydim ve dilini hissediyordum. Sikimi ağzının içinde ileri geri hareket ettirmeye başladım. Annem elini bacaklarıma koymuş, artık işi oluruna bırakmıştı. Ben anlatılamayacak bir zevk yaşıyordum. Annem oğlunun siki ağzında gözleriyle bana bakarak inliyordu. 5 dakika sonra müthiş bir kasılmayla annemin ağzını döllerimle doldurmaya başladım. Annemin kafasını geri çekmesine izin vermiyordum. Ben defalarca boşalırken annem gözlerini kapatmış döllerimi yutmaya çalışıyordu. Annem daha fazla yutamadı ve spermlerim ağzının kenarlarından taşarak elbisesine damlamaya başladı. Ben sikim iyice yumuşayana kadar ağzından çıkmayıp ağzındaki döllerin hepsini yutturdum. En sonunda ağzından çıktım ve yanağına bir öpücük kondurdum. "çok iyisin anne" dedim. Annem ne diyeceğini bilemez bir halde bana baktı, ayağa kalktı, elleriyle ağzının kenarlarındaki spermleri silerek banyoya doğru gitti.

1 yorum:

  1. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil